.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
خبر استعفای مسگرساروی را تکذیب می‌کنم
مدیرعامل باشگاه فوتبال نساجی مازندران گفت: خبر استعفای مسگرساروی را تکذیب می‌کنم؛ از ساکت الهامی که مربی کاربلدی است دعوت کردیم تا در کنار سرمربی به موفقیت تیم کمک کند.

به گزارش شمال نیوز:عبدالحمید رمضانی با بیان اینکه عده‌ای در فضای مجازی شایعه کردند که سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران از کارش استعفاء داد، اظهار کرد: این در حد یک شایعه است و تا روزی که بنده مدیرعامل تیم هستم، حسین مسگرساروی به کار خودش ادامه خواهد داد و این فقط یک سوءتفاهم بود که برطرف شد.

وی افزود: ما یک خانواده‌ایم و طبیعی است که بین اعضای خانواده یک‌سری دل‌خوری‌ها به‌وجود آید که با بحث و گفت‌و‌گو برطرف می‌شود.

مدیرعامل باشگاه فوتبال نساجی مازندران تصریح کرد: صبح دوشنبه از مسگرساروی دعوت کردم که به دفتر باشگاه بیاید و با حضور مدیر فنی تیم اسماعیل اسماعیلی جلسه‌ای تشکیل داده که در آن مشکلات بازگو و رفع و رجوع شد و الان وضعیت عادی است و همه سر کار خود مشغول به فعالیت هستند.

رمضانی به جایگزینی ساکت الهامی به‌جای سرمربی فعلی اشاره کرد و گفت: ساکت الهامی به جمع ما اضافه شد و من خبر استعفای مسگرساروی را تکذیب می‌کنم؛ از ساکت الهامی که مربی کاربلدی است دعوت کردیم تا در کنار سرمربی به موفقیت تیم کمک کند.

وی با اشاره به خبر جدایی محمد عباس‌زاده از تیم اضافه کرد: محمد عباس‌زاده شاه‌ماهی لیگ یک است و از چند باشگاه لیگ برتری هم درخواست دارد ولی از نظر ما چراغی که به خانه رواست بر مسجد حرام است؛ عباس‌زاده که هم کاپیتان و هم عصای دست من است و تاکنون ۱۳ گل زده، کسی است که هم برای خودش موقعیت می‌سازد و هم گل می‌زند و تا پایان فصل هم باقی خواهد ماند. 

مدیرعامل باشگاه فوتبال نساجی مازندران در پایان به وضعیت این تیم اشاره کرد و گفت: در حال حاضر تیم نساجی دورنمای بسیار خوبی دارد و ما توانستیم تاکنون ۳۱ امتیاز کسب کنیم ولی اعتقاد دارم هفته بیستم به بعد بازی‌ها خیلی سخت‌تر خواهد شد و با توجه به درایت کادر فنی، حمایت بی‌دریغ تماشاچیان و بازیکنانی که به جمع ما اضافه شده و می‌شوند صعود ما را مسجل‌تر می‌کنند.

به گزارش فارس، بازیکنان تیم فوتبال نساجی دوشنبه ساعت یک در ورزشگاه شهید وطنی به تمرین پرداختند و پس از تمرین با توپ و تمرینات ترکیبی، بازیکنان، کادر فنی به تمرینات تئوری ادامه دادند./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.094 seconds.